De vlotte samenwerking tussen Swiss Sense en ADC

Swiss Sense is een toonaangevende slaapspecialist met winkels en een webshop in meerdere Europese landen. Sinds 2019 werkt Swiss Sense samen met ADC voor hun drukwerk, waardoor de efficiëntie en kwaliteit van hun in-store campagnemateriaal aanzienlijk zijn verbeterd. Dankzij de op maat gemaakte oplossingen en de proactieve aanpak van ADC, heeft Swiss Sense altijd goed georganiseerde en tijdige leveringen, wat cruciaal is voor hun marketingcampagnes en winkelcommunicatie.

Swiss Sense

‘’Altijd een bed speciaal gemaakt voor jou’’. Met 125 eigen winkels en een webshop in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Denemarken is slaapspecialist Swiss Sense een toonaangevende speler op de Europese markt voor slaapproducten. Met een uitgebreide collectie bedden, matrassen, beddengoed en accessoires voor de slaapkamer, wil Swiss Sense mensen in staat stellen om de beste versie van zichzelf te zijn door goede nachtrust.

Samenwerking met ADC

Sinds 2019 verzorgt ADC drukwerk voor Swiss Sense. Het gaat hierbij om in-store campagnemateriaal, zoals raamstickers en ander promotiemateriaal, maar ook prijskaartjes. Dit doen we voor alle winkels van Swiss Sense in Europa. Voor de samenwerking met ADC deed Swiss Sense al haar drukwerk zelf. Prijskaartjes maken en uitprinten, kokers vouwen en de kaartjes in de kokers schuiven. Moniek Smulders kwam begin 2019 binnen bij Swiss Sense als Marketing coördinator. Ze zag de situatie en vond dat het anders kon. “Het kostte destijds relatief veel tijd en mede vangwege de groei moesten we op zoek naar een drukwerkpartner. Zo kwamen we uit bij ADC.’’

‘’We zochten een drukwerkpartner die alles uit handen kon nemen’’

Het brede assortiment en de grote diversiteit aan drukwerkmaterialen die ADC te bieden heeft tegen een scherpe prijs, sprak Swiss Sense erg aan. Daarnaast zochten ze nadrukkelijk naar een partner die alles met betrekking tot drukwerk uit handen nemen. Van productie tot levering in de winkel. ‘’We vinden het belangrijk dat alles goed en zorgvuldig wordt geregeld. ADC kon ons op gebied van drukwerk volledig ontzorgen. Daarom was de keuze snel gemaakt.’’

Oplossingen op maat

 ‘’Naast de brede keuze aan materialen vinden we het heel fijn dat we producten ook per stuk kunnen bestellen’’, zegt Moniek. ‘’Dat scheelt veel onnodige verspilling.’’ Samen met Swiss Sense hebben we de wensen en behoeften per winkel in kaart gebracht. Zo weten we altijd hoeveel drukwerk er waar nodig is. In het begin van onze samenwerking hebben we veel gekeken wat wel en niet werkt. Moet het prijskaartje groter of kleiner, wat vinden we van het materiaal en hoe kunnen we de producten eventueel beter op maat maken? Daarom is ADC in het begin veel op locatie geweest bij Swiss Sense om te testen. ‘’Het is fijn dat de experts van ADC hierin meedenken en adviseren vanuit hun ervaring’’, zegt Moniek.

‘’Door de goede samenwerking en expertise van ADC is onze in-store communicatie perfect op maat!’’

Wat Moniek ook heel prettig vindt, is dat ze altijd kan inzien waar haar order is. ‘’Ik weet altijd precies waar wat is en of het binnen is gekomen. We werken hier met referentienummers op basis van campagne en winkel. Deze delen we met ADC en worden verwerkt in de verzendnummers, ordernummers en factuurnummers. Ik hoef dus nooit te achterhalen waar wat voor is. Dat scheelt heel veel uitzoeken.’’ Zo maken we de samenwerking makkelijker voor elkaar!

 

Naast drukwerk verzorgt ADC soms ook andere opdrachten voor Swiss Sense, zoals het verzenden van mailings. ‘’Ter gelegenheid van de opening van onze winkels in Denemarken werden meer dan 1.300 attenties ingekocht. Deze moesten worden verpakt in op maat gemaakte doosjes, samen met een kaartje. ADC nam ook deze taak op zich en dacht daarbij altijd proactief mee vanuit hun expertise.’’

Korte lijntjes en intensief contact

De korte lijntjes en het advies op maat vindt Moniek heel prettig. ‘Swiss Sense heeft een groot assortiment aan boxsprings, bedden, matrassen, beddengoed en accessoires. Voor al deze producten hebben we drukwerk nodig, dat ook nog eens goed terecht moet komen in onze winkels. Dat vergt veel aandacht en zorg. Daarom is het fijn dat er altijd iemand van ADC voor ons klaarstaat en snel schakelt als dat nodig is.’’

 

Inmiddels kent ADC de wensen en behoeften van Swiss Sense heel goed. ‘’Mijn contactpersonen weten exact wat voor ons belangrijk is, waardoor er een goede flow in alle processen zit. Hierdoor weet ik ook zeker dat alle producten op tijd aankomen. ADC begrijpt dit als geen ander en komt haar afspraken na.’’  

‘’Ik heb wekelijks meerdere malen contact met ADC. Er staat altijd iemand voor ons klaar.’’

Tevredenheid

Moniek is heel blij met ADC als partner. ‘’Ik werk nu al 5 jaar samen met ADC en ben heel positief over de samenwerking. Wat ik erg waardeer is de open en eerlijke communicatie. Als er onverhoopt toch een probleem is, doen we er samen alles aan om dat zo goed mogelijk op te lossen. Daarna kijken we samen naar de oorzaak en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.’’

Producten die ADC voor Swiss Sense maakt

De vlotte samenwerking tussen Swiss Sense en ADC

Swiss Sense is een toonaangevende slaapspecialist met winkels en een webshop in meerdere Europese landen. Sinds 2019 werkt Swiss Sense samen met ADC voor hun drukwerk, waardoor de efficiëntie en kwaliteit van hun in-store campagnemateriaal aanzienlijk zijn verbeterd. Dankzij de op maat gemaakte oplossingen en de proactieve aanpak van ADC, heeft Swiss Sense altijd goed georganiseerde en tijdige leveringen, wat cruciaal is voor hun marketingcampagnes en winkelcommunicatie.

Swiss Sense

‘’Altijd een bed speciaal gemaakt voor jou’’. Met 125 eigen winkels en een webshop in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Denemarken is slaapspecialist Swiss Sense een toonaangevende speler op de Europese markt voor slaapproducten. Met een uitgebreide collectie bedden, matrassen, beddengoed en accessoires voor de slaapkamer, wil Swiss Sense mensen in staat stellen om de beste versie van zichzelf te zijn door goede nachtrust.

Samenwerking met ADC

Sinds 2019 verzorgt ADC drukwerk voor Swiss Sense. Het gaat hierbij om in-store campagnemateriaal, zoals raamstickers en ander promotiemateriaal, maar ook prijskaartjes. Dit doen we voor alle winkels van Swiss Sense in Europa. Voor de samenwerking met ADC deed Swiss Sense al haar drukwerk zelf. Prijskaartjes maken en uitprinten, kokers vouwen en de kaartjes in de kokers schuiven. Moniek Smulders kwam begin 2019 binnen bij Swiss Sense als Marketing coördinator. Ze zag de situatie en vond dat het anders kon. “Het kostte destijds relatief veel tijd en mede vangwege de groei moesten we op zoek naar een drukwerkpartner. Zo kwamen we uit bij ADC.’’

‘’We zochten een drukwerkpartner die alles uit handen kon nemen’’

Het brede assortiment en de grote diversiteit aan drukwerkmaterialen die ADC te bieden heeft tegen een scherpe prijs, sprak Swiss Sense erg aan. Daarnaast zochten ze nadrukkelijk naar een partner die alles met betrekking tot drukwerk uit handen nemen. Van productie tot levering in de winkel. ‘’We vinden het belangrijk dat alles goed en zorgvuldig wordt geregeld. ADC kon ons op gebied van drukwerk volledig ontzorgen. Daarom was de keuze snel gemaakt.’’

Oplossingen op maat

 ‘’Naast de brede keuze aan materialen vinden we het heel fijn dat we producten ook per stuk kunnen bestellen’’, zegt Moniek. ‘’Dat scheelt veel onnodige verspilling.’’ Samen met Swiss Sense hebben we de wensen en behoeften per winkel in kaart gebracht. Zo weten we altijd hoeveel drukwerk er waar nodig is. In het begin van onze samenwerking hebben we veel gekeken wat wel en niet werkt. Moet het prijskaartje groter of kleiner, wat vinden we van het materiaal en hoe kunnen we de producten eventueel beter op maat maken? Daarom is ADC in het begin veel op locatie geweest bij Swiss Sense om te testen. ‘’Het is fijn dat de experts van ADC hierin meedenken en adviseren vanuit hun ervaring’’, zegt Moniek.

‘’Door de goede samenwerking en expertise van ADC is onze in-store communicatie perfect op maat!’’

Wat Moniek ook heel prettig vindt, is dat ze altijd kan inzien waar haar order is. ‘’Ik weet altijd precies waar wat is en of het binnen is gekomen. We werken hier met referentienummers op basis van campagne en winkel. Deze delen we met ADC en worden verwerkt in de verzendnummers, ordernummers en factuurnummers. Ik hoef dus nooit te achterhalen waar wat voor is. Dat scheelt heel veel uitzoeken.’’ Zo maken we de samenwerking makkelijker voor elkaar!

 

Naast drukwerk verzorgt ADC soms ook andere opdrachten voor Swiss Sense, zoals het verzenden van mailings. ‘’Ter gelegenheid van de opening van onze winkels in Denemarken werden meer dan 1.300 attenties ingekocht. Deze moesten worden verpakt in op maat gemaakte doosjes, samen met een kaartje. ADC nam ook deze taak op zich en dacht daarbij altijd proactief mee vanuit hun expertise.’’

Korte lijntjes en intensief contact

De korte lijntjes en het advies op maat vindt Moniek heel prettig. ‘Swiss Sense heeft een groot assortiment aan boxsprings, bedden, matrassen, beddengoed en accessoires. Voor al deze producten hebben we drukwerk nodig, dat ook nog eens goed terecht moet komen in onze winkels. Dat vergt veel aandacht en zorg. Daarom is het fijn dat er altijd iemand van ADC voor ons klaarstaat en snel schakelt als dat nodig is.’’

 

Inmiddels kent ADC de wensen en behoeften van Swiss Sense heel goed. ‘’Mijn contactpersonen weten exact wat voor ons belangrijk is, waardoor er een goede flow in alle processen zit. Hierdoor weet ik ook zeker dat alle producten op tijd aankomen. ADC begrijpt dit als geen ander en komt haar afspraken na.’’  

‘’Ik heb wekelijks meerdere malen contact met ADC. Er staat altijd iemand voor ons klaar.’’

Tevredenheid

Moniek is heel blij met ADC als partner. ‘’Ik werk nu al 5 jaar samen met ADC en ben heel positief over de samenwerking. Wat ik erg waardeer is de open een eerlijke communicatie. Als onverhoopt toch een probleem is, doen we er samen alles aan om dat zo goed mogelijk op te lossen. Daarna kijken we samen naar de oorzaak en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.’’