Printportaal

Met je eigen printportaal bestel je moeiteloos voorraadartikelen zoals briefpapier, pennen en merchandise, én Printing On Demand-producten zoals brochures, flyers en folders. Dankzij vooraf ingestelde productopties blijft je huisstijl altijd consistent. Bestellen? Een paar klikken en klaar!

Meer grip op je communicatie

In het printportaal richten we alle voorraad- en POD-producten voor je organisatie in. Zo kun je alles binnen 3 muisklikken bestellen. Altijd de laatste en juiste versie in jullie huisstijl.

Gemak

Bestel drukwerk en voorraadartikelen snel en eenvoudig via een gebruiksvriendelijk portaal. Een paar klikken en je bestelling is geregeld!

Compleet

Alle producten die jullie nodig hebben op één plek. Altijd up-to-date en volledig afgestemd op jouw organisatie.

Transparant

24/7 inzicht in prijzen, orderstatus en budgetten. Geen verrassingen, altijd controle over je bestellingen.

overzicht

Duidelijk dashboard met bestelhistorie, voorraad en goedkeuringsprocessen. Alles wat je nodig hebt in één oogopslag.

Herhaalbaar

Bestel eenvoudig opnieuw met één druk op de knop. Nooit meer zoeken naar oude bestellingen.

Maatwerk

Het portaal wordt volledig afgestemd op jouw huisstijl, processen en autorisaties. Eén oplossing, perfect passend bij jouw organisatie.

100% huisstijlconsistentie

In het printportaal kun je jullie huisstijl vooraf definiëren. Alle gekoppelde middelen, zoals brochures, boekjes, flyers, briefpapier, enveloppen, etc. zijn vooraf gedefinieerd in de juiste papiersoorten, met de juiste kleurprofielen én met de juiste nabewerking.

Omslagen aanpassen

Naast de voorgedefineerde papiersoorten en nabewerkingsopties, is het voor boekjes en brochures ook mogelijk om de omslagen vooraf te definiëren. Daarnaast is het in jullie eigen printportaal heel makkelijk om de PDF-omslag aan te passen met behulp van Adobe Reader. En met de online voorvertoning weet je zeker dat je – na het aanpassen van de omslag – het juiste product bestelt. 

Autorisatieniveaus

In het portaal beheert u heel gemakkelijk verschillende autorisatieniveaus per afdeling: van besteller tot controleur. Voor afdelingshoofden en financiële administraties zijn ook de kosten inzichtelijk te maken, voor het bewaken van de budgetten. Bovendien integreert het portaal naadloos met inkoopsystemen, waardoor u het hele proces kunt optimaliseren.

Vraag een demo aan

Benieuwd hoe het ADC Printportaal jouw bestelproces vereenvoudigt? Vraag een gratis demo aan! Online of bij jullie op locatie – jij kiest. We laten je zien hoe je grip krijgt op je drukwerk, voorraad en huisstijlbeheer. Plan nu een afspraak en ontdek alle mogelijkheden!

Meer informatie over ons printportaal?

Benieuwd wat ons printportaal voor jullie organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demo of meer informatie. 

Altijd een oplossing!